A Valkói Móra Ferenc Általános Iskolában – csakúgy, mint az összes köznevelési intézményben – 2019. március 1-től elindult az e-Ügyintézés. Ennek keretében jelenleg 18 féle ügyet lehet intézni elektronikusan.
Gondviselőként az e-Ellenőrző menüsorában található az @ e-Ügyintézés menüpont, melyre kattintva a program átirányít az e-Ügyintézés nyitófelületére.
Itt kell kiválasztani a megfelelő menüpontot, és kattintásra indul az ügy intézése.
Jelenleg négyféle ügycsoportban lehet kezdeményezni e-Ügyintézést:
BEIRATKOZÁS ügycsoport
KIIRATKOZÁS ügycsoport
TANULMÁNYOKKAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS ügycsoport
BIZONYÍTVÁNNYAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS ügycsoport
Az iskolával jogviszonyban lévő tanulók gondviselőit leginkább a tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés érintheti. Ebben az ügycsoportban – többek között – lehetőség van a tanulói mulasztások igazolására, osztály vagy tanulói csoport változtatási kérelem benyújtására, illetve tanulói felmentést vagy mentességet is itt lehet kezdeményezni.
Bővebb felvilágosítást az e-Kréta Tudásbázisában, a tudasbazis.ekreta.hu oldalon olvashatnak.
Kérjük Önöket, használják bátran az e-Ügyintézés adta lehetőségeket!